tisdag 27 januari 2009

Tävling!

Jag å Malin sitter just nu med varsin dator i knäet... Tanken var att se hockey (AIK)och plugga. Det har blivit lite hockey, lite plugg och mycket trams=)

Dock ska det styras upp en tävling som vi två har snickrat ihop!
Här nedan så lägger jag upp fyra bilder från en vinterpromenad som vi haft denna vinter...
två av bilderna är tagna av mig och två är tagna av Malin.
Nu är frågan... Vilken är snyggast?
Utan att ni vet vem som tagit vilken så får ni gissa på ett alternativ...

Detta är ju självklart jävligt viktigt eftersom jag vill kunna säga till Malin att jag tar bättre bilder=)

Kom igen å rösta nu!


01


02


03


04



10 kommentarer:

Anonym sa...

3

Anonym sa...

2

Anonym sa...

3

Anonym sa...

Jag röstar på den Rickard tagit!

Anonym sa...

3

Anonym sa...

Nr 4!

Anonym sa...

4

Mamma Rebecca sa...

bild 2 e snyggast och sen bild 4--så mycke snö ni har-e avvis...kram Rebecca

Anonym sa...

1 och 4 bergis Richards

Anonym sa...

1:an... hoppas allt är bra, själv sitter jag efter flunsan åter i Kåge på skolan. Hoppas allt är bra och all lycka med tentorna! kram Rangan