söndag 22 februari 2009

Oscarsgalan!

Blev jävligt lyckad fest igår! Slutade med att vi blev 17 stycken på mina 19 kvm! Det sjöngs och det dracks och jag tror att mina grannar kommer vara nöjda när mitt flyttlass åker på fredag!;)
Idag har jag, David och Jesper bara slappat framför tven. Ruggigt skönt med Canal plus dagar som dessa!

Ikväll kommer Malin, Ida och Matilda och ser film med oss.. Sen efter filmen då smäller det! Klockan 24.00 så startar årets Oscarsgala! Malin har verkligen styrt upp detta! Hon ska bjuda på kladdkaka, ananaspaj och lite andra godsaker! Jag ska även bjuda på vitlöksbröd.. Kommer alltså bli både en rolig och god natt!;) klockan 06 ska detta spektakel tydligen vara över.. Jovana och Marcus kommer också att dyka upp under kvällen!
Återkommer senare...

1 kommentar:

Anonym sa...

nä fy fan.. kladdkaka åxå?? Kan ni inte pallra er ner till sthlm igen? :D