onsdag 5 augusti 2009

Vilken jävla dag!!:)

Haft en riktigt sjuk dag alltså...
Med så många positiva saker!

Först var jag och Sara på banken och kollade upp olika lån. Det gick riktigt bra och vi blev godkända för ett lån på 300 tusen!

Sen på jobbet så fick jag min nya Iphone!:)
Just nu ligger den på laddning, men imorn då jävlar!

Sen ikväll har jag och Sara varit i stugan och grillat tillsammans med mamma, Rebecca, Nisse, Ragnhild, Nicke och små grabbarna! Riktigt trevligt!
På vägen hem fick vi då den trevliga nyheten!!
Lägenheten som vi har varit intresserade av har blivit vår! Vi fick klartecken från säljarna och inflyttning blir ungefär 1 Okt!
Känns faktiskt lite overkligt!
Lägenheten ligger på Åsgatan (vid Viking) och det bästa är att det är lägenheten brevid Petter! Verkligen dörr till dörr!
Känns så fruktansvärt skoj!:)

Nu ska jag sova riktigt gott...:)

Inga kommentarer: