tisdag 11 november 2008

Film i massor!

Först kan jag säga att helgen i Umeå blev väldigt lyckad! Jävligt skoj att träffa alla!
Nu är det ny vecka här i Luleå och som vanligt handlar det om mycke plugg och mycke film och nöje! Igår hade jag två föreläsningar och sen blev det film (Sweeney Todd) och Boston Tea party med Malin. Idag har jag varit lektionsfri så jag å grabbarna har jobbat med vårat grupparbete och lirat Xbox. Skön dag!
Nu hade jag tänkt laga lite mat och se lite Weeds=)

Ikväll ska jag på ett kort sektionsmöte och sen blir det nog ny film med Malin ( Narnia 2). Har snackat om att dra en promenad också... hm!

Imorn drar vi 8 stycken och ser nya Bond!=)
Sen måste jag faktiskt säga att ja å malin var positiva till Saw 5 som vi såg i fredags. Det var många som var jävligt tveksamma!=)

Ja det är väl ungefär det som händer här i Luleå just nu. Trivs verkligen med detta liv!=) Tusen gånger bätttre än att jobba=)

Inga kommentarer: