tisdag 18 november 2008

Gott och blandat!

* Har haft en grymt trevlig helg i Skeå! skoj att träffa alla! Fredag blev med kompisar, lördag blev fika på stan och fotboll och fest hos Petter. Söndagen förmiddag blev med familjen och sen for jag hem till Sara på eftermiddagen. Fullt schema som vanligt!

* Jag, Malin och Jesper har ikväll sett Fotbollsgalan! Självklart blev Zlatan kvällens kung! Jag känner sån oerhörd glädje!!

* Skellefteå AIK ger mig också stor glädje just nu!

* På onsdag så sker den stora lottningen för våran resa som vi grabbar ska göra på lördag. Vi har planer på att ge två orter så kallade Green Cards. Förmodligen blir det då Gällivare och Kiruna. Hur ska detta sluta??

* Fan va det verkar vara agressiva människor i Överkalix??

* Efter många måltider hos min granne Malin så fixade jag idag en middag åt oss. Det blev Djungelkyckling! ( Hade aldrig gjort det tidigare, men jag tror fan jag lyckades! Det var en massa kyckling, curry och banan=)

* Måste bara säga att jag har sjukt skönt folk i min klass!=)

* Nyårs har redan planerats! Gillar denna tid på året...

* Jag är jävligt avis på Ogge just nu! Fy faan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte lotta, ta nu Gällivare :)