söndag 19 april 2009

Då var denna helg slut!:(


Grymt rolig kväll igår! Jag och Petter startade kvällen med Nickes 30 års fest och tanken var att åka vidare till Cissi men vi kunde inte riktigt slita oss från denna fest:)
Det var jag och Petter plus massa snygga 30 taggare:) Haha... Kändes som vi var med i ett avsnitt av Desperate Housewifes:)
Det bjöds på en god buffé, gott vin och det var skönt att vara på en fest där man var en av de yngre;)
Sen drog jag och Petter på Station och där var det faktiskt rätt mycket med folk.. Träffade många polare som jag inte sett på väldigt länge.. riktigt skoj!
Kvällen slutade med att jag och Markus (Suddens brorsa) styrde varsitt Maxmål och vid 04 tiden tackade man för sig!:)

Nu idag har man finbesök av självaste Matheo och han är lika gullig som alltid!;) Han har blivit riktigt grym på att springa! Ser bra ut för fotbollskarriären;)

Idag klockan halv 5 så blir det att ta bussen tillbaka till Luleå. Får även med mig Sara som ville hälsa på lite nu när hon är ledig! Skoj!:)



Inga kommentarer: