tisdag 7 april 2009

Stockholm!

Känns faktiskt som jag har kommit till ett nytt land! Typ ingen snö och solen skiner ordentligt! Idag blir det kanske t-shirt;)
Kom iallafall hem till brorsan igår kväll och fick se hans nya lägenhet för första gången med möbler. Han har fått det sjukt läckert här och lägenheten är grym! Sen att han just köpt en 50 tum full HD och ett playstation 3 gör saken inte sämre;) Man trivs här!
Idag ska jag först in till stan för att träffa David. Blir nog lite shopping och kanske en fika. Sen i eftermiddag ska jag träffa upp Ogge och kanske Fred (beror om han måste jobba över). Jag och Ogge ska iallafall styra upp en fotbollskväll med öl och annat gott! Ska bli jävligt trevligt!
Imorn ska jag åka till mitt gamla jobb och säga hej. Ska även diskutera lite jobb;)
På kvällen är det lite osäkert men ska förmodligen först till gamla Åkersberga för att hälsa på en gammal kollega till mig. Sen ska jag kanske träffa upp Markus i Täby!
Torsdag blir att träffa Fred och sen plugga. Sen på kvällen ska jag umgås med mina syskon. Känns riktigt skoj!
Fredag är fortfrande oklart. Plugg på dagen och sen kanske det blir finlandsfärjan eller något annat skoj på kvällen!
På lördag drar jag till Eskilstuna och hälsar på David! Där har jag ingen aning om vad som kommer ske! kanske bäst så!;)
Sen blir det nog tillbaka till Sthlm på måndag och sen tillbaka till Luleå på tisdag!
Fullt upp som ni ser:)

Inga kommentarer: