onsdag 3 juni 2009

Förbannade jävla skit!

Fan va sur jag är!!
Denna vecka skulle jag ha haft två tentor! En ordinarie och en omtenta!
Jag valde att fokusera på omtenta som är imorgon och ta den andra tentan efter sommaren! Man vill ju bli av med sina omtentor och dessutom har jag hela sommaren att plugga till den andra!

Mina rumskamrater skulle också göra denna omtenta och vi bokade upp oss på den för någon månad sedan...
Men igår fick vi då ett mail från våran lärare där han berättar att denna tenta inte är för oss utan att vi måste skriva omtentan efter sommaren!! Det har tydligen blivit något systemfel och vi ska aldrig ha kunnat boka upp oss på denna tenta egentligen!
Så nu sitter man här och missar båda dessa tentor! Det enda svar man får från läraren är ''jag beklagar''!
Sen att man får veta detta två dagar innan tentan är ju helt sjukt!!
Va fan... Sista månaden har alltså varit i stort sett helt onödig!!

Sverker!!!! Kom hit nu!!!

1 kommentar:

Andreas Nielsen sa...

Hej

Tänkte ge dig ett tipps. Nu vet jag inte exakt hur du har anmält dig till tentamen men om de har get dig ett positivt besked att du skulle få skriva den så får de inte ta tillbaka den utan stå sitt kast. Det är kort om tid men det verkar inte för sent riktigt än. Ta kontakt med din studentkår så kan de troligen hjälpa dig lösa problemet. Eftersom du läser psykologi så borde det vara Luleå studentkår du borde ringa och jag föreslår följande nummer 0705192566 som går till Maria Isaksson som jobbar med liknande frågor. Annars är du välkommen att kontakta mig på 0706862583 som arbetar med liknande frågor för teknologer så kan vi säkert hitta en lösning.

Hälsningar
Andreas Nielsen
Utbildningsenhetens ordförande
Teknologkåren vid LTU