torsdag 9 juli 2009

Dag 3...

... på min diet utan kolhydrater är snart avklarad! Det går faktiskt riktigt bra!
Igår blev det tv-spel med Petter istället för att dricka öl med resten av grabbarna! Ikväll blev det 2 timmar fotbollsträning i regnet!
Dessutom har jag alltså inte ätit varken pasta, ris, bröd, potatis eller något annat med mycket kolhydrater! Får ju inte ens dricka mjölk! (bara i kaffet;)

Fan nu låter detta som någon jävla modeblogg eller nåt... Fan! Ska skärpa mig...

Jaja men annars rullar det på riktigt bra på jobbet och i livet för övrigt...
Nu ikväll blir det nog lite Chicago med Sara, Erika och Mange!:)

Jo måste bara berätta om en sak!
Igår skulle jag för första gången få stänga igen butiken! Danne var med men jag skulle få fixa allt!
Just när jag slår in den 6-siffriga koden till larmet så börjar det tjuta som fan i hela köpcentrumet!!!
Vi snackat sjukt hög signal! Danne skriker ''Va fan gör du??''
Jag får typ galen panik eftersom jag vet att jag gjort rätt! ''Jag har slagit in rätt!!!!'' skriker jag tillbaka!!
Men efter en liten stund fattar vi att det är brandlarmet som gått i hela köpcentrumet(falskt alarm för övrigt)6
Jag hade alltså inget med larmet att göra!

Hur jävla stor chans är det att första gången jag ska slå in larmkoden så sätter brandlarmet igång? Koden tar kanske 7-10 sekunder att slå in och larmet har typ gått TVÅ gånger på typ två år!!...

Jag lyckad alltid med dessa situationer!


1 kommentar:

Carro sa...

Hmm... Jag har jobbat på ck i 2,5 år. Om jag säger att brandlarmet gått 10 gånger så skojar jag nog inte! Visserligen har det varit många falska larm, but still ;) Coolt att du lyckades tajma det hela ändå! haha Kram Carro