tisdag 7 juli 2009

Nya livet:)

Efter en grym semester, galen midsommarfest, en vild festival, massa langos, en massa öl och annat gott så är det dags att styra upp livet!
Nu ska jag bränna fläsk!:)

Sara och Erika har styrt upp ett matschema där man inte får äta några kolhydrater och det ska tydligen göra succé! Så nu är det slut med skräpmat och annat onyttigt!
Har även börjat gå en promenad på 45 minuter innan jobbet varje dag!

Idag blev det kycklingsallad (utan pasta) med vatten! Jag är fortfarande hungrig!! Men det får gå ändå!;)

4 kommentarer:

PETTER sa...

odds att du klarar helgen utan att få i dig kolhydrater =)

frank sa...

Tror inte ens du klarar det i några dagar.

Richard Lindström sa...

Haha tack för förtroendet grabbar!
Har klarat mig snart två dagar=)

Dock får jag festa en gång i veckan. Man har en dag i veckan som man får fuska=)

Anonym sa...

oj oj, all lycka. lägg bara inte ribban för högt... promenader låter klokt. Här i Umeå är allt bra. Ensamt ikväll eftersom N o M åkt till Ske-å ett par dagar. Jg har dock lillebror att ägna all tid åt. Nu är han fri från sond och dropp så förhoppningsvis får han flytta in till mig imorgon. Kram brorsan och grattis till att du nu är dubbel-morbror!