onsdag 17 oktober 2007

Jobb och festplaner!

Idag har det varit fullt upp på jobbet och nu när jag kommit hem blir det fullt upp inför vårt stora 10-års firande imorgon! Måste strycka skjorta och välja slips m.m.

Festen imorn kommer bli som sagt riktigt stor. Så stor att det till exempel kommer finnas FEM stycken tjejer från en Make Up butik till befogenhet för dom som vill piffa upp sitt smink under kvällen. (Inte för mig dock=)
120 gäster och det blir tre rätters middag och självklart är det fri bar under kvällen! Det kommer även vara massa show, allt från magiker till en Elvis imatör. Självklart kommer det också finnas ett live band som spelar musik under kvällen.
Har riktigt stora förväntningar på denna kväll! Är dock lite nervös eftersom jag kommer vara bordsvärd vid ett bord (8 personer per bord). Där kommer det sitta folk från massa olika företag som bland annat SL. Men det ska nog gå bra! Prata massa brukar inte vara ett problem för mig=)

Ska försöka uppdatera direkt imorgon kväll!

Ps. Mitt möte med chefen angående avtalet gick bara bra!=)

Ps 2. Ikväll spelar Zlatan mot Nordirland! Kom igen Z!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

duuu.....gick inte så bra för Zlatan va=)

Lycka till på festen nu bordsvärden! Vi hörs=)

Richard Lindström sa...

Zlatan var den enda som försökte! =)

Anonym sa...

Tjenare festis! Själv ska jag städa garderob ikväll... Undra vem som får en trevligare kväll???
Hade tänkt slå dig en signal ikväll men det verkar som att du kanske har annat roligare för dig.
KRAM syrran den tjockare!!!

Anonym sa...

Tycker inte Z var så bra igår. Tyvärr!

Richard Lindström sa...

Syrran: Blir nog svårt att få tag på mig ikväll! Men vi kan höras imorn=) Hade de gött!

Carro: Näe han var väl inte så jättebra, men det var en svår match för våra forwards=//

Anonym sa...

Haha, jag hoppas du provade lite smink för min skull så du vet hur jag kände mig i måndags ;)