onsdag 24 oktober 2007

Musmattor och Halloween=)

Har varit rätt dålig på att skriva här på sistonde...=//
Kan nog mest skylla på att det inte har hänt så mycket dom senaste dagarna...
Allt rullar faktiskt på riktigt bra. Har blivit erbjuden månadslön istället för timlön på jobbet och det känns riktigt skönt. Både för tryggheten och det eknomiska.

Till helgen så kommer jag och Malin ha en stor Halloween fest hemma hos oss! Jag har bjudit alla på jobbet och vi kommer bli ca 15 stycken skulle jag tro! Ska bli riktigt skoj men är fortfarande lite osäker hur jag ska klä ut mig=//

Kommer med mer info om denna fest senare i helgen!

Ha en trevlig Onsdag!

Ps. Jag är på jakt efter en cool musmatta. Alltså inte en tråkig enfärgad utan en häftig en! Någon som har ett bra tips på hemsida där dessa finns?

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.bizrate.co.uk/desktopcomputeraccessories/oid477405667.html

Anonym sa...

Jag tycker du ska vara Dracula =D

Richard Lindström sa...

Tack för båda tipsen=)

Anonym sa...

Hej broder, lycka till i helgen då. Dracula ligger väl nära till hands=) Vi åker till Piteå i em för att bo gratis på hotellet (de bjuder...) sen blir det Luleå o IKEA för att inhandla spjälsäng, skötbord etc etc. SKA BLI SUPERKUL!!! Kram och ha en riktigt bra helg! //Rangan