onsdag 10 oktober 2007

Ska man skratta eller gråta?

Idag fick jag veta att min dator har kommit!!! Äntligen!!! Jag kändes som ett barn på julafton när jag fick meddelandet!

Jag fick en adress i city där jag ska hämta ut den och jag planerade att göra det nu på lunchen... Allt var verkligen toppen, men då upptäcker jag problemet!!

Jag har glömt min plånbok, med mitt legg i!!
Jag har typ ALDRIG glömt min plånbok hemma, kanske en gång sista året! Men självklart gör jag det när jag ska hämta ut min nya dator som jag verkligen längtat efter så länge...

Jag vet att jag bara behöver vänta till imorgon, men det är just den där känslan av glädje och att man planerar att fara hem efter jobbet och hålla på med datorn hela kvällen....och sen rycks det bara bort från en... besvikelse, uppgivenhet, tomhet, ilska... Jag känner så mycket just nu!
FAN!

Inga kommentarer: