onsdag 31 oktober 2007

S.A.T.S.

Då har man alltså skaffat sig ett årskort på det lyxiga träningscentret S.A.T.S.
Har ju tidigare klagat lite på priset och så, men med hjälp från jobbet och med ett bra erbjudande så slutade det till sist med ett årskort.

Känns faktiskt bra! Både Malin, Hanna och Fred har medlemskap där så nu kan man träffas och träna ihop, å det är ju alltid skoj!
Dessutom får man tillgång till otroligt mycket via medlemskapet. Dom har ca 30 anläggningar bara här i Sthlm och i dessa får man tillgång till fina gym (sjukt fina), bastu, bad m.m.
Sen får man delta i alla olika pass som dom anordnar ,Spinning, Aerobic, Bodypump m.m..

Dessutom kan man frysa medlemskapet när man till exempel åker till Skellefteå på semester... Det är ju kanon!

Bäst av allt är väl kanske att nu måste man verkligen träna, Man är för snål för att skippa träningen=) haha...

Men jag börjar nog nästa vecka!=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis älskling!

Äntligen kan vi träna tillsammans! Jag ska lära dig allt jag kan (vilket borde gå ganska fort med mina begränsade träningskunskaper) men ändå!

Thérèse sa...

Haha, Richie, älskar din sista rad, "Börjar väl nästa vecka!" brukar bli så, haha!
Hur mår du förresten?
We miss you!
Kram Tessy & Sun

Richard Lindström sa...

Haha jo det är lite bättre nu. Inatt måde jag dock inte bra=//

Förhoppningsvis kommer jag imorn! Hej hopp!