måndag 18 augusti 2008

Då drar jag väl...

Då har man sovit sista natten i Skellefteå som Skelleftebo för denna gång...
Idag går flyttlasset till Luleå!
Dock så kommer jag inte flytta in i mitt studentrum förän senare i veckan därför att jag måste vänta på tapetseringen. Men som tur är får jag låna Suddens lägenhet dom närmaste dagarna så det ordnar sig ändå.=)
Idag handlar det mest om att ta emot flyttfirman och börja bygga Ikea-möbler (fy fan va tråkigt jag tycker det är).

Sista helgen i Skellefteå var hur som helst riktigt skoj! Lagfesten var som sagt riktigt skoj i fredags och sen lirade vi grabbar tennis i lördags. Dock förlorade jag och Frank avgörande set i Tie Break mot Walle och Envall. Sjukt jämnt var det och riktigt skoj!
Sen blev det fest på kvällen hos Walle med ett misslyckat försök till bastu...
Rolig utgång blev det med en rätt galen efterfest=)

Fan, ja kommer sakna grabbarna alltså.

Nästa gång skriver jag från Luleå...(fan nu måste jag ändra namnet på bloggen igen)

Inga kommentarer: