lördag 23 augusti 2008

Nolle-P / DEL1

Jag har alltså Nolleperiod just nu.
Det är två veckor med sjukt många aktiviteter! Det är därför denna blogg varit ganska slö...
Nolleperioden har man för att ha skoj och lära känna sina klasskompisar.
Mycke fest och galna tävlingar vill jag lova...
Ska försöka visa genom några bilder hur första veckan såg ut...
Denna vecka har varit mycket galnare och dom bilderna kommer senare=)


Detta är min Nollebricka!
Man måste ha denna bricka hängande runt halsen under Nolle-P.
Den visar vad att man är en nolla och vilka aktiviteter man har varit med i (det är sjukt många)
Denna bricka får man aldrig glömma och OM man gör det det får man olika typer av straff.
Det skrivs även på den om man man gjort något bra eller dåligt...
Kan väl säga att min är ganska sliten just nu med både bitmärken och annat trevligt...

Första kvällen hade vi klassfest och då skulle vi rita bilder av varandra
Jag fick uppdraget att rita av en väldigt söt tjej.
Jag tycker hon gjorde ett ganska bra jobb på mig...

Hon blev inte lika glad över sin bild=)=)
(Jag har dock lovat att rita en finare bild innan året är slut)

Två stycken från min klass (Anna och Elina)

Petter ( En kille som jag varit rätt mycket med)
Grymt skön!

Detta är en av våra phösare.
Dom är ansvariga över våran klass och dom får Aldrig ta av sig varken solglasögonen eller nånting annat under dessa två veckor.
Ska förklara bättre en annan gång...

Cissi från klassen
(det är ca 80% tjejer i klassen)
Bara så att ni vet=)

Detta är alltså jag...
Det är mycke fester med teman här.
Här har jag alltså klätt ut mig som tidigt 90-tal
Snygg va?

Här har vi Jon. (Också tidigt 90-tal)
Han är den jag varit mest med. Folk tror vi varit kompisar massa jäkla år!
Vi har haft sjukt skoj!

Dilek ( Men hon känner ni väl igen? Det var hon jag ritade av=)
Hon är typ granne med Zlatan så hon har ett väldigt stort pluss hos mig=)=)

Jag och Cissi under 90-tals kvällen

Detta är "typ" våran klassmaskot!
*Sälen*
Självklart har han också fått en Nollebricka=)

Jon som jag varit mycket med denna vecka är typ den bästa dansaren jag någonsin sett!
Han kan allt! Moonwalk, Robotdance, Breakdance, m.m.
Här har har en show inför klassen!

Här får vi lära oss en supartävling.
Caps!
Grymt skoj faktiskt men ganska grisigt!

Detta är Jon när han inte är klädd som tidigt 90-tal eller dansar på borden=)

En del av klassen som festar på krogen!
(Det är sjukt billigt på krogen måste jag säga!, 20 spänn för en öl och 28 spänn för ett glas vin till exempel=)

Jag, Dilek och Charlotta

Dessie, som är också en av dem som jag umgåtts mest med.
Grymt trevlig!

Några grabbar från klassen=)
Dom kan festa vill jag lova!
Vi har haft sjukt skoj åt denna bild vill jag lova=)

Sen känner jag ju några tjejer i Luleå redan tack vare Sudden!
Här har vi dom grymt trevliga Ida och Emma!

4 kommentarer:

Tommy sa...

Men låt mig kommpå klassfest då ;)!! De ser ut som du har de bra R! Lyka till vidare. kysss

Tommy sa...

Som ser på stavning så var jag väldigt uppe i varv efter alla bilder ;)

Anonym sa...

Stek.com

Anonym sa...

Men fyyy fan killen! Å här ska man tycka synd om dig att du åkt upp till svarteland??

När får jag komma på fest??