lördag 30 augusti 2008

Snart är det dags...

På måndag är det slut på alla festligheter, då börjar allvaret.
Har haft två sjukt roliga veckor, typ dom två galnaste veckorna i mitt liv!
Dock känns det nu riktigt skönt att börja med plugget.

  • Ikväll ska vi alla på Bankett middag. Det blir kostym och tre rätters middag=)Känns riktigt skoj och som en bra avslutning på Nolle-perioden.
  • Nu har Sudden flyttat hit å det känns självklart skoj. Hon bor typ 15 meter från mitt hus.
  • Jäklar vad det har spelats Guitar Hero! Dock är jag fortfarande värdelös!=//
  • Mitt studentrum börjar bli mer och mer hemtrevligt. (Bilder kommer)
  • Efter två veckor av galna fester och tävlingar sitter jag här och är kraftigt förkyld! Hatar att vara förkyld.
  • Jäklar vad brudar det är i Luleå. Alltså det finns knappt killar här.
  • Jag är riktigt nöjd med min klass. Riktigt sköna typer. Har folk från Göteborg, Malmö, Stockholm, Piteå, Boden, Borås, Skellefteå, Älvsbyn m.m.
  • Som 23 åring är man faktiskt rätt gammal här...
Hinner inte skriva mer nu. Ska fara å klippa mig hos Malin!
Måste ju bli fin inför middagen=)

Vi hörs alla!

Inga kommentarer: