torsdag 28 maj 2009

8 skoldagar kvar... Nu måste jag sluta klaga!

Kan säga att jag är ruggigt less just nu... Det regnar ute och det mesta handlar om tentaplugg.
Dessutom vill jag knappt att sommaren ska komma. Inte just nu iallafall!
Har som jag skrev tidigare inget sommarjobb och det gör att sommaren kommer bli en orgie av snålhet. Någonting som jag hatar...!
Sen är jag fortfarande utan dator och det suger ordentligt!

Men men nu ska jag som sagt sluta klaga! Finns jävligt många saker och se fram emot också! Dessutom har man väl aldrig någonsin varit negativ när man fått sommarlov?=)

* Nästa fredag är det avslutningsfestival på LTU. En 12 timmarsfest utomhus med 5 live band och mellan 500-1000 deltagare! Med lite sol kommer det nog bli jävligt grymt!

*Att det är Sverige-Danmark dagen efter gör det inte sämre...

* Ska faktiskt bli riktigt skönt att flytta hem till Skellefteå! Då vet man att sommaren börjat!

* Ska bli grymt skoj att börja träna fotboll igen!

*Midsommar och Stadsfesten ser man ju alltid fram emot!

* Vecka 26 så ska jag, Sara, Erika och Mange bo i en stuga utanför Umeå! Härligt med lite semester.

* Trots att jag är utan jobb ska det bli skönt att kuna fokusera på träning och plugg som jag ligger efter med.

* Ska bli härligt att umgås med Matheo i sommar!

* Syrran får ju en till liten knodd i sommar!=)

* U21 EM ska bli skoj att följa i sommar...

*Lyckas jag skrapa ihop lite pengar kanske det blir ett besök till Borås och Jesper i sommar! Men då måste jag vinna på triss eller nåt=)

* Vi ska förmodligen äta surströmming ikväll och ta någon öl! Då försvinner alla bekymmer! Fan va gott det är med surströmming!

* Jag är jäkligt sugen på att ta ett sabbatsår och jobba utomlands ett år!=)
Drömma kan man ju göra iallafall!

Blir det en skitsommar med massa regn får jag hoppas att jag lyckas få tag i en dator så jag kan sitta inne å lira Sims 3 medans ni andra jobbar...Haha

Inga kommentarer: