onsdag 27 maj 2009

Liten uppdatering!

• Är tillbaka i luleå nu... Fick med mig Sara också!:) Alltid lika kul! var jävligt skönt att åka bil också! Hatar verkligen buss!

• idag blir det plugg och ännu mer plugg! Ikväll blir det kanske surströmming och CL finalen.

•Vi måste få bort det dåliga vädret! Fan!

•Hjälpte Sara beställa en dator idag... Hyffsat avis!:(

•Efter att mina räkningarna är betalda så har jag 1200 kvar!:)

•Nästa studiebidrag kommer september och inget sommarjobb i sikte! Fan det blir en galen sommar!;)

1 kommentar:

Olle sa...

Hallå. Läste ditt inlägg och känner igen mig! Man lever inte direkt som en miljonär för tillfället när det är nästan omöjligt att få arbete...Som tur är har man lite tid kvar av skolan ialf. Btw, kika på filmen jag hittade därifrån
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA