söndag 10 maj 2009

Bilder från igår...

Oerhört rolig kväll igår!
Började med att jag och Jesper blev sminkade hemma hos Emma.
Sen drog vi på förfest hemma hos Dilek och Bella. Där blev det ett jävla drag och det var länge sedan jag hade så roligt på en förfest!
Sen drog vi ut på Stuk. Hade riktigt skoj där och Jag och Jesper snackade fotboll med två fransmän i en timme typ. Fan va härligt folk!=)

Lite bilder...


Inte varje dag man blir sminkad=)

>
Tror Jesper är mer van=)


Emma var grymt duktig!


Jag nästan färdig...


Jesper nästan färdig


Emma som fixade vårat smink plus hennes trevliga medhjälpare=)
Tack!=)


Haha...


Jesper använder fula knep!
Slickar på mig??


Haha, vad ska man säga=)


...


Systrarna Dilek och Bella som fixade festen! Tack!=)


Blev ett jävla röj på denna förfest!

Inga kommentarer: