onsdag 6 maj 2009

Idag är man lite mör...


•Idag sitter man på tidig mattelektion. Minns knappt senast man hade en sådan?://
Kroppen skakar väl inte precis av lycka...

•Igår kväll så var jag förbi Malin och gav henne lite födelsedagspresenter (ja lite sent). Var även ute på en promenad! Den blev lite längre än vad tanken var! 2 timmar och 1,2 mil senare så var man ganska mör när man skulle ta sig hem igen:((
Idag värker det lite överallt;(

•Idag blir det nog plugg på dagen och ikväll har vi snackat om att gå på Onsdagsklubben. (lite oklart vad det är).

•Igår fick jag äntligen lämna in min dator för lagning! Fan på tiden...Har varit utan min dator i två månader nu!

•På lördag ska vi på maskeradfest! Temat för festen är.. ''Ursäkta att jag är sen, kom just från...?''
Vad fan ska man hitta på?

•Brorsan är i Cypern, Danne var just i Cypern, Sara drar snart till Tyskland, Isabell drar snart till Barcelona, Cissi är redan i Barca... Osv.
Jag vill också resa!!:(

Inga kommentarer: