onsdag 15 oktober 2008

Grymheten har visat sitt ansikte...

Ska berätta om en sak som hände i helgen...

Jag var på fest i lördags hos en klasskompis till mig. Vi var ca 14 personer och vi hade väldigt trevligt och såg bland annat fotbollen tillsammans (Sverige-Portugal).
Jag blir dock tvungen att springa på toa ca 10 minuter in i andra halvlek och jag försöker skynda mig för jag vill verkligen inte missa om Sverige skulle göra mål. Speciellt inte om Zlatan skulle göra mål (alla ni som känner mig vet hur mycket jag älskar honom.

Då när jag just står och pissar så börjar ALLA i vardagsrummet att skrika och jubla... Jag blir självklart jätteglad men samtidigt stressad... Sen hör jag att dom skriker ZLATAN!!! Då flippar jag typ! Jag gör klart på toan och springer ut i vardagsrummet med armarna i luften och är bara så lycklig!
Jag tittar på teven och ser en repris som spelas. Alla tittar på mig och skrattar... Jag fattar fortfarande inte att något är fel utan tror bara att dom tycker det är roligt att jag är så otroligt glad och att jag älskar Zlatan så mycket. Jag fortsätter att hoppa och jubla!
Sen ser jag att reprisen dom visar på teven är för typ ett inkast!!!!!jag inser då... DOM JÄVLARNA HAR LURAT MIG!!!
Dom hade insett hur kul det vore att lura mig att Zlatan hade gjort mål...
Djävulen bakom detta spratt var självaste Envall, det förvånar mig inte och han kommer få igen! Det lovar jag!
Tro inte heller att Walle, Malin, Ida, Marcus, Jesper, David, Viktor, Jessia, Emma, Elina, Petter och David kan känna sig lugna... Detta kommer jag att minnas!

Inga kommentarer: