måndag 13 oktober 2008

Jag är just nu väldigt ung...

Jag har i stort sett pluggat sen klockan 09 imorse. Det har handlat om allt från eget plugg till grupparbete. Nu ikväll har jag suttit hos Malin och jobbat med en uppsats som jag ska presentera imorgon.
För ca 30 minuter sedan så blev jag "typ" klar med denna uppsats och just nu sitter Malin och läser igenom den.
Hon är supersnäll som tar sig tid och det behövs verkligen eftersom det är ca 5 år sedan man skrev en uppsats.
Malin sitter nu helt fokuserad och läser varje sida väldigt noga och varje gång hon hittar någonting som hon tycker att jag kanske borde ändra så markerar hon den delen med rött. Detta är jag otroligt tacksam för som sagt men samtidigt får jag tillbaka känslan som man hade när man var väldigt ung och en lärare skulle ta och rätta ens arbete. Det är en speciell känsla som sätter sig i magen...Fy fan!

Nu verkar detta gå ganska bra och Malin ser rätt glad ut=)
Nu får vi bara hålla tummarna!

För övrigt är allt annars bara bra! Riktigt skoj att Walle och Envall hälsade på i helgen. Har saknat dem. Synd bara att resten av gänget inte kunde vara med...
Nu till helgen drar jag till Skeå för att träffa brorsan, mamma, syrran, matheo, Nicke, Sara, och alla andra polare...
Sen blir det sjukt mycke plugg!!!

Inga kommentarer: