fredag 31 oktober 2008

Jag är fri....ett tag iallafall

Två tentor på två veckor är nu fixade! Det roliga med det hela är att det känns som jag klarade båda två! Dock är det möjligt att det kan bli nån omtenta.
Men allt känns jävligt bra nu och det finns inget att klaga på!

Dock har dom senaste två veckorna handlat mest om plugg och därför kommer denna helg bli jävligt skön! Ikväll har vi ju våran stora halloweenfest! Vi har ca 55-60 betalande gäster och allting verkar rulla på riktigt bra! Maten är beställd, alkoholen är köpt och mina kläder är fixade!=)

Ska faktiskt springa över till Malin nu och bli lite sminkad. Hon ska fixa lite blodiga sår osv...

På måndag börjar jag två nya kurser så då är det tillbaka till verkligheten!
Det handlar om Utvecklingsspykologi och Socialpsykologi!

Har fått tillbaka min kamera nu så nu kommer det bli fler bilder på denna blogg!
Speciellt efter ikväll! Hade gott!

Ikväll smäller det!!

Inga kommentarer: