torsdag 16 oktober 2008

Livet som student!

Idag har jag haft min andra redovisning för veckan... Gillar verkligen inte att stå framför folk och snacka, men det gick nog rätt bra ändå.

Imorn blir det plugg och sen kommer Sara och hälsar på. Jag Malin och Sara ska laga en tre rätters middag, dricka vin och spela Guitar Hero! Blir nog en grym kväll!
Sen blir det som sagt Skeå på lördag!=)

Tänkte passa på och visa lite bilder som jag tagit sista tiden med iphonen...

Livet som student:=)



Börjar med en klassisk plugg bild! Malin kämpar på riktigt bra!



Här är en bild på "Ljusgården". Här samlas många studenter och pluggar.Riktigt trevligt faktiskt och dessutom finns det trådlöst internet!=)


Här är en bild på min härliga grupppmedlem Parisa!


Här är mina andra gruppmedlem Marcus. Han sliter på bra!


Här är den kända "Choklad palten". Typ den största chokladboll jag sett, Väldigt populär bland studenter.


Eftersom vi spelar mycket Guitar Hero var jag tvungen att ta med denna bild=) Trots att det är på Medium är jag grymt nöjd med resultatet=) Haha...


När man är student får man tänka på att äta billigt! Det kändes lite surt när jag en kväll gick över till Malin för att käka blodpudding. Hon hade då ändrat sig och gjorde en underbar laxmiddag som hon tillagade i ugnen och serverade med Café de paris sås och rotfrukter... Vilken tallrik ser godare ut? Min eller hennes?=)



Jag sitter ju i våran sektions festgrupp och nu har va styrt upp en stor Halloweenfest den 31 okt. Vi har i veckan beställt plancher som vi satt upp över hela skolan och imorgon börjar vi sälja bijetter. Tycker dom blev grymt snygga!=)


Var bara tvungen att visa denna bild! Såhär går det när man muckar lite för mycket med mig. Här har jag rullat in Malin i sängmadrassen och tvingat henne att be om ursäkt! Man måste visa var skåpet ska stå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju tur att jag hade tagit på mig finkläderna till ett så praktfullt foto, olika sockar och allt...

Tycker det var många små vita lögner i det här inlägget, det måste vi reda ut.. vad får dig att tro att jag skulle be om ursäkt för att jag blir inrullad i en madrass först och främst...?