fredag 16 november 2007

Fredag och snart helg!

Idag är man tillbaka på jobbet hyffsat pigg och alert!
Har saknat jobbet så det känns bra, men samtidigt blir det skönt med helg nu så jag hinner bli av med förkylningen på riktigt. Alla vet hur det är att ha en manlig förkylning=) Fy f*n!

Ikväll ska jag och Malin ha ost&räk kväll med film och det känns hur underbart som helst. Imorgon vet jag fortfarande inte riktigt vad som händer. Malin ska till Märsta och träffa några tjejkompisar och det enda som jag att jag ska göra är att träffa upp Ogge på kvällen för att se Spanien - Sverige.

Blir nog en bra helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,roligt att Du tillfrisknat.Jag åker inte till Norsjö och tömmning av Far-Fars huset,orkar inte.Gjorde slut på orken förra helgen.Ha en bra helg.Kram Mor

Anonym sa...

Hej,roligt att Du tillfrisknat.Jag åker inte till Norsjö och tömmning av Far-Fars huset,orkar inte.Gjorde slut på orken förra helgen.Ha en bra helg.Kram Mor