fredag 30 november 2007

Små saker kan göra mycket


I måndags när jag skulle betala min nya dataväska så hittade vi ingen prislapp men killen som jobbade där sa att han var rätt säker på den kostade 499. Därför blev det de priset jag betalade. Lite mer än vad jag tänkte lägga ut men en väldigt bra väska dock. Så igår när jag packade för min resa till Norge så öppnade jag för första gången väskan och på insidan av ett av facken hittade jag prislappen. Trevligt nog var priset på 720 istället för 499. Handlar kanske inte om så jätte mycket pengar men dock en summa som jag säkert kan ha lite roligare med nu under helgen:). Dessutom hade jag nog inte köpt väskan för den summan. Små saker som dessa kan göra en lite extra glad! Trevlig fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

blinki tycker att du ska gå in till affärn med resterande summa av pengarna. är inte bra för karman annars.

Richard Lindström sa...

Haha jag har funderat på det....men nja.. skiter nog i det! Karma har jag så det räcker!=)