onsdag 28 november 2007

Lilla klant Malin:)


Igår var vi bjudna till Malins mamma och hennes man Pär på Ljusterö. Självklart blev det stressigt till bussen och mitt i allt får Malin för sig att ta med sig sin mobilladdaren... Hon sliter ut den ur väggen och springer mot dörren, men hon märker inte att sladden är intrasslad i sängbordslampan:(.Resultatet av detta ser ni här på bilden:). (Dessutom fick ja just nu veta att hon spillt kaffe på hennes tangentbord på jobbet.) Lite klantig kanske men otroligt söt:). Puss på dig hjärtat!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte rå för det, jag försöker verkligen men allt är emot mig! Det är inte riktigt mitt fel, jag är ett offer för omständigheter.

Anonym sa...

Hehe, det är som så typiskt en stressad Malin =)

Bilden på hur det gick till spelas upp för mig: Richard står i hallen med jacka och är allmänt redo att fara samtidigt som han skriker till Malin att hon ska skynda sig. Malin är stressad och lite småirriterad på han i hallen och då slutar det som det gör =D

Hade jag helt fel eller helt rätt ? =) Klantigt men sött var bra sammanfattat..

Richard Lindström sa...

Ha ha måste faktiskt erkänna at jag inte var i lägenheten, utan jag stod ute vid busshållplatsen. Malin skulle bara springa in och hämta några saker.
Men det hade förmodligen varit som du beskrev om jag varit i lägenheten..haha=)

Anonym sa...

Ja, det var kaos iaf... =) Tur att jag var ensam hemma då olyckan slog till! he he!

jag är rätt klantig just nu, vimsig och klumpig. Går in i saker, her sönder dem, glömmer min mobil på ett café (som jag tack och lov fick tillbaka). Ja, ni hör ju! Och det är bara några få av alla knäppheter jag haft för mig den senaste tiden =)

Anonym sa...

Norrlandsbrist för Malin måntro ?? Jag ska iaf hem och få lite Skellefte i helgen, känns bra.. Ha det bra där nere så ses vi till jul !!