tisdag 15 april 2008

Bilder från helgen!!

FREDAGEN

*Vissa foton lånade från den duktige fotografen Carro=)

När jag kom fram till Skellefteå på fredag eftermiddag så träffade jag upp Malin Sundström ganska direkt.
Vi for då först och handlade det som behövas till våran fest på lördag och sen begav vi oss till Vitbergsrestaurangen...

...där käkade vi en underbar middag som min duktige vän Kock-Erik fixade.
Han är ju helt fantastisk! Det blev fisk både till förrätt och huvudrätt.

Sen begav vi oss till Ursviken där det blev ananaspaj, lite hockey, presentutdelning, intressant samtal med Malins mamma och till och med lite gitarrspelande.=)
Riktigt lugn och trevlig kväll!


Lördagen (Dopet)

Dom vackra föräldrarna med lilla Matheo!
Det var ett väldigt lugnt och fint dop. Jag har bara varit på ett dop tidigare så jag kan väl inte jämföra med så mycket, men det var väldigt vackert.

I kyrkan

Gudmor Rebecca fick också vara med där framme.=)

Far och son

Utanför kyrkan (St Olov)


Lördagen (Festen)

Sen blev det alltså dags för min och Suddens stora födelsedagsfest!
Vi höll festen i North Kingdoms lokal (Tack Robban) och det blev riktigt lyckat måste jag säga!
Skoj även att det kom så mycket folk! Här på bilden ser ni några välkomstdrinkar vi fixade! (Underbara fruktdrinken Pimm´s)

Alltid lika glada Carro och Lisa=)

Sudden och Hanna var också partyglada!

Tog inte lång tid innan festen kickade igång!
Fredrik tog ansvar!

En av höjdpunkterna denna kväll blev när vi styrde upp Singstar på en stor projektor!
Shit vad vi sjöng denna natt!

Carro och en sliten (?) Richard

Gruppkram 1

Gruppkram 2

Walle satsar på image
(Alla måste gratta honom för hans nya jobb förresten=)

Sudden blev less på att krossa alla...
Därför började hon tävla mot sig själv=)

Coola Lisa!

Fredrik myser

Jag och Sudden

Carro och Erik

Grabbarna Stek! Alltid lika glada=)

Tre hårda grabbar!
Erik, Walle och Robban

Senare på kvällen dök det upp även lite tjejer som ville gratta!
Här bland annat Emilia och Pea.

Per och Fredrik körde hårt!


Söndagen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar vara ett skönt gäng!

Anonym sa...

Yes! Jag är cool!

Tack för en riktigt trevlig fest Richard! Kram!