tisdag 29 april 2008

Skål mina vänner! (uppdaterad)

  • Först vill jag bara säga att vi hade besiktning på lägenheten igår och det gick väl hyffsat bra får man säga. Det var bara några hål i väggen som dom klagade på. Men fan va skönt att ALLTING nu är klart. Efter imorgon är allt jobb med Åkersberga bara ett minne och det ska vi skåla åt senare i veckan mina vänner!
  • Idag har vi en riktigt viktig dag på jobbet. Det kommer hit ett jättestort företag klockan 10 som kan eventuellt bli kunder åt oss. Det handlar verkligen om en jättestor affär! Dom skickar hit FEM av sina större chefer för att kolla hur vi jobbar och höra med oss om lite olika praktiska saker. Jag är en av dom som ska representera min arbetsroll och det känns ganska spännande. Därför sitter man här just nu nyklippt frisyr och med nyköpt finskjorta. Idag ska det göras affärer! Det mina vänner, det ska vi skåla åt senare i veckan! (Mötet gick riktigt bra och jag fick till och med beröm från cheferna! Dessutom fick jag nyss en fin vinflaska som tack för bra jobbinsats senaste tiden! Nu ska dom tydligen gå och köpa glass till hela kontoret!?! Idag skiner verkligen solen=)
  • Sen så fyller ju faktiskt Malin (Sudden) Sundström år idag! Present har du redan fått så idag blir det bara ett riktigt stort GRATTIS!
    Det mina vänner, ska vi skåla åt senare i veckan! Nu tycker jag att ALLA ni går in på hennes blogg och grattar henne personligen! Kom igen nu! klicka HÄR för att komma dit. (Måste klaga lite här. Bara skåningen som skött sig=(

1 kommentar:

Jakob sa...

fom. nu kräver jag att du pratar om mig som the skåningen, pga. namnbyte. Tack på förhand
//The Skåningen