söndag 6 april 2008

Helgen som gick...

I fredags blev det födelsedagsfest för mig hemma hos Hanna och Fred.
Tillsammans med ens trevliga vänner och en underbar middag (Stor insats från Fred, tack!) hade vi en riktigt skoj kväll som slutade med dans ute i Sthlms nattliv...

I lördags träffade jag upp en gammal barndomsvän (Anneli) som jag inte träffat på säkert 10 år. Vi hade en helkväll i Gamla Stan och det var riktigt trevligt! Det får bli fler gånger!

Nu blir det att jobba hårt i veckan och sen blir det Skellefteå nästa helg! Ser verkligen fram emot det...


Bilder från festen i fredags:

Det var alltså jag som var lite i fokus...

Fick en jättefin vinflaska av alla på festen. Den ska läggas på lagring och njutas av när jag fyller 30! Rolig present som jag blev riktigt glad för. Tack alla ni!!

Fick fina blommor av Emelie A. Tack!!

Emelie Lind

Viktor och Emelie A

Fred slet hårt i köket


Fläskfilé med härlig fyllning inlindad i bacon.
Kanon!!

Mmmm

Samlat gäng som väntar på köttet!


Camilla och Lina dök upp lite senare...

Fred tog ton...


Jag och den alltid glada Hanna=)


Ute på krogen

Camilla, Lina och jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar