tisdag 8 april 2008

Gott och blandat

  • På fredag åker jag till Skellefteå! Där kommer det vara gasen i botten hela helgen! Det ska bland annat hinnas med en mat&vinkväll med Sudden, ett dop med Matheo och familj och en stor födelsedagsfest med alla mina vänner!! Sen åker jag tillbaka rätt tidigt på söndag....Puh....
  • Shit! Var ska jag bo i Maj månad?=//
  • Nu blir det SM-Guld till Bajen!!
  • Jag har biljetter till nästa måndags stora derby! Bajen - AIK! Fan va skoj!!
  • Nu har jag bokat en "pluggresa i maj". Måste få lite mer kött på benen, men jag måste nog säga att jag känner mig ganska säker hur min närmsta framtid i livet kommer se ut...
  • Jag har ansökt till tre olika universitetsprogram! Socionom. Psykologi och Sociologi. Vilken rangordning jag har sökt dessa får ni gissa själva=)
  • Snart är Åkersberga bara historia. Känns bra!
  • Brorsan kommer ner till Sthlm nästa vecka! Han kommer bo här ett bra tag och det känns oerhört skoj! Dessutom kommer morsan och syrran med lilla Matheo hit i slutet av Maj och hälsar på.=)
  • 1000apor.se är mina nya favoritsida!=)
  • Skönt att få tillbaka lite skattepengar!
  • Nu är alla mina ägodelar i tryggt förvar i Skellefteå! Tack Mamma för all hjälp!
  • Min syster Rebecca ska också ha ett extra stort tack!=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt, jag kanske måste börja härma dig med dessa listor...förutom att jag aldrig har nåt att skriva om för det händer så lite spännande och jag har kass fantasi. Nu har jag i alla fall skrivit en kommentar fast jag har kass fantasi=)

Anonym sa...

å kolla...en till=)

Anonym sa...

haha nu blev du glad för du trodde att det var tre stycken som hade skrivit till dig och så var det bara sketna lilla jag som jävlats och skrivit tre stycken...moahaha=)

Anonym sa...

....fölåt=)