tisdag 15 juli 2008

Back in Stockholm!

Imorse tog jag, Robban och Petter första bästa planet till Stockholm!
Där har vi nu träffat upp Hasse och Phesa för att ha en skön partyvecka. Imorn blir det Iron Maiden live på Stadion sen har vi planerat att till helgen fara ut i skärgårn för att festa och tälta! Känns självklart grymt skoj!
Var rätt länge sen jag tältade vill jag lova!=)

Vi bor alla fem hos Phesa i Hammarbyhöjden och jag trivs grymt bra! Faktiskt skönt att vara tillbaka i Stockholm men jag känner inte att jag saknat det speciellt mycket. Bara alla polare och kollegor=).

Denna låt kommer skapa stämning imorn!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, fear of the dark är lite stämning men INGET i jämförelse med låtar som "Run to the hills", "The Trooper" och framförallt "Run to the hills" - hur grymt som helst !! Hoppas de är lika bra som jag tyckte att de var för 6 år sedan =)