måndag 28 juli 2008

Gott å blandat...

  • Två grenar har avgjorts i våran 10-kamp sen i torsdags. (Tennis och frisbeegolf). Båda tävlingarna slutade med mig som segrare. Känns grymt bra!
  • I fredags spelade jag å Sudden tennis några timmar och jag har fortfarande grymt ont i armen. Men fan va skoj det är. Kommer bli fler matcher framöver...
  • Tomten är far till alla barn blev ett lite annorlunda filmval i Juli månad... Men skratta de gjorde vi=).
  • När gasen slutar fungera mitt på E-fyran så blir man inte så jättekaxig. Det hela slutade med att jag fick bli bogserad=(( Inte skoj!
  • Att fara på Falkan med Sara, Sofia, Sudden och en sliten Petter var ett trevligt lördagsnöje=)
  • Grymt trevlig fest hemma hos Sudden i lördags.
  • Grymt dåligt mådde just vi två igår dock... Har nog aldrig sett någon av oss två så dåliga på flera år. Vi skyller på vätskebrist!=)
  • Dock räddades dagen igår lite grann av en fantastisk middag hemma hos Suddens familj. Grillad lax är ju bland det bästa!
  • Kommentaren "Cykeljäveln är ute efter mig" kommer leva vidare länge,länge.
  • Jag, Sara, Sofia och Sudden drog sent igår och såg nya Batman. Fan va bra den var!!
  • Nu verkar det verkligen som det blir att flytta till Luleå till hösten och plugga för mig. (Psykologi, 3 år). Isåfall far flyttlasset den 20 Aug.
  • Har dock inte fått tag i nån bra lägenhet.=//
  • Nästa helg blir det Luleå-kalaset.
  • Ikväll eller imorn blir det surströmming=)
  • Idag blir det Boviken med Sara och Sofia!
  • Bilder från helgens fest kommer senare (Bulgarien bilderna är på gång också=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt