lördag 12 juli 2008

ja e lite dålig....

Har varit grymt dålig på att blogga...skäms lite för det!

Men det har varit mkt senaste dagarna!
Jag har bland annat...

  • Varit målvakt åt North Kingdom i Beach fotboll
  • Förstört en muskel i mitt högra lår (kan knappt gå)
  • Festat hemma hos Petter
  • Haft två filmkvällar hos Sudden
  • Coachat Real Bastu till en 2:a plats i Beach fotboll ( av totalt 24 lag)
  • Typ bestämt mig för att dra till Sthlm på måndag=)
  • Blivit antagen till Luleå Universtitet!! (mitt första val)
Nu ska vi dra på fest, så vi hörs senare!
Hade!

Ps. bilderna från Bulgarien kommer! jag lovar=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

MAIDEN!!!

Anonym sa...

Vad ska du plugga för nått på LTU?
Ska du oxå bli en pendlare eller ska du bosätta dej i lule? =)

Hoppas du fått dej in i lägenheten nu :-)

Anonym sa...

Du ska till sthlm, inte norrland ;)