onsdag 9 juli 2008

Klanten är hemma=)

Hemma i regniga Skeå...
Ska gå å lägga mig nu direkt, har sovit ungefär 45 minuter inatt...

Kan meddela att jag tappade min mobil på Arlanda inatt...Den är hittad och dom ska skicka den hit men som ni förstår är det ingen ide att försöka nå mig på den närmaste dagarna.
Ska försöka fixa en annan telefon nu medan jag väntar på min. (Återkommer med nummret till den)

För övrigt är vi grymt nöjda med resan!!
Stort inlägg med bilder kommer senare...

Sov gott!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul. Utgång ikväll då?

Anonym sa...

Tjena tjena. Var ju tur att du får tillbaka den iaf. Bruna som pepparkakor eller? Hur mår levern?=)Tänkte höra om vi ska dra ihop nån filmkväll snart. Har varit dåligt om det faktiskt. Jag skulle vilja se Sweeny Todd, men jag kanske är den enda? Annars nöjer jag mig med vad som helst i princip (utom komedier)=) Kanske finns fler läser det här som är sugna på filmkväll...? Kram