söndag 20 juli 2008

Hemma igen...

Då var man hemma från Stockholm då.
Blev lite längre resa än jag hade planerat men jag har haft grymt skoj!
Det blev Iron Maiden konsert, 2 nätter i skärgårn, stor grillfest, partynatt på Söder, goda middagar och mysiga filmkvällar!



Grillfest hos Erik Lind
Grymt trevligt!

Sara och jag

Phesa och Sofia

Jag och Robban

Blev mkt camping under denna resa.
Här har jag å Sara slagit upp ett tält.
Proffsigt!=)

Liten översikt på området

Vi fick oväntat besök vid tälten=)

Grymt god och trevlig middag med Sofia och Sara

Utö,
Detta var ön som vi tältade på

Hårda grabbar

Våra fina tält

Grymt härligt!

Man bara njöt

Utsikt från tältet

Blev lite stek vid stranden

Efter "lite" vin blev det ut å dansa på krogarna som fanns på ön

Fest hemma hos Sofia och Sara

Sara, Sofia och jag

Paulina och Sara

Paulina, jag och Sara
Ser ut som jag trivs!=)

Inga kommentarer: