tisdag 16 december 2008

Ingen mer lektion!

Imorse hade jag sista lektionen för detta år. Lämnade in två uppsatser som det var jävligt skönt att bli av med! Nu sitter jag åter igen i bibblan och sliter. Kommer stanna kvar här i Luleå tills på torsdag då jag och Malin får hämtning från Skeå. ( Hämtning pga att vi har sjukt mycket packning!)

Tills dess så blir det att sitta här i bibblan på dagarna sen blir det lugna kvällar med mat och film. Har lovat Malin att se Bodyguard ikväll, hmm har aldrig sett den så vi får se hur de blir=//

Lägger upp lite bilder från senaste dagarna...


Mina (snart) nya sambos. Käkar som vanligt från Subway=)


I fredags hade vi kötkväll hos Malin. 5 stycken som delade på ca 3 kg kött!


Vi åt hela kvällen!


Det hände något magiskt denna helg! Äntligen satt vi upp mina tavlor!


Det tog bara fyra månader att sätta upp dem!=)


Fan va länge sen man var i en skolbok!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

vart fick du den ifrån? :O