tisdag 23 december 2008

Jag känner mig gammal...

Idag har jag mått mycket bättre faktiskt! Har till och med varit på stan en liten stund...

Jag mår inte speciellt dåligt dock har jag sjukt ont i kroppen. Jag känner mig som 75 åring med kramper...Sen blir det inte bätrre när man först snackar med sina syskon som har en trevlig syskonkväll (som alltid den 23 dec, men detta år är jag ej välkommen)och sen snacka jag med Malin som har familjekväll med pizza och film...
Själv ligger man i sängen ensam med en nyhyrd film som jag faktiskt tror är dålig och har mest bara ont överallt. (Ja det är fan synd om mig!)

Men det viktigaste är väl som sagt att man mår bra imorn och på juldagen!=)
Är riktigt peppad på juldagen!

Är det bara jag, eller känns julafton inte sådär jättespeciellt? Tycker mest det känns som en rätt mysig dag, men inge mer...

Jaja, nu blir det film!

God jul
borde man kanske säga/skriva...=)

Inga kommentarer: