måndag 22 december 2008

Va fan...

Jag är sjuk... och det är ju rent åt helvete!
Jag har nån typ av magsjuka... mådde dåligt inatt och spydde imorse.
Tror dock inte det är vinterkräksjukan, hoppas att det är nåt jag har ätit eller att det bara är nåt fjantigt virus=//

Ligger just nu i morsans soffa å klagar... Har fan ont överallt och det enda jag kan tänka mig att stoppa i mig är vatten och Cola!=(

Ni skulle sett brorsan imorse... han knacka på dörren till mitt rum för att se om jag ville lira Playstation. När han inser att jag just spytt så springer han in på sitt rum byter kläder och springer in till stan och gömmer sig på ett fik=) Nu fick jag veta att han tänker sova borta...=( Han har även köpt ny tandborste=)
Man kan väl säga att han e lite rädd för magsjuka=)

Dagen i Ursviken har blivit framflyttad till efter jul, tror inte jag var så välkommen idag=) haha...

Nu handlar allt om att vila ut mig till julafton och juldagen! Vill inte sitta ensam på julafton och jag vill verkligen inte sitta hemma på juldagen...

Nu jävlar ska jag bli frisk!

Inga kommentarer: