onsdag 24 december 2008

Julafton i bilder...

Här har ni lite mobilbilder från denna julafton=)


Här sitter dem flesta och ser på kalle...


Lilla Matheo behövde lite tröst av mamma i all julstress=)


Mmmm...


Fan va gott det va!


Alltid lika kul att träffa den lilla tuffingen!=) Han har varit riktigt stilig idag!


Denna coola haklapp fick han av mig=) Att vara cool går i släkten...


Bror Robert i fullt hugg med kameran som vanligt=)


Denna jul är ju lite speciell eftersom det är Matheos första! Det blev alltså även första gången han fick träffa tomten ( Mamma =)
Det blev ett stort möte för den lille...=)


Ögonen var stora som badbollar!=)


Han tyckte verkligen det var spännande=)


Detta år bestämde min familj att vi inte skulle ge så mycket julklappar. Utan vi lottade istället fram varsin person att köpa till. (jag fick Ragnhild bland annat) Dock var mamma lite extra snäll och köpte lite extra julklappar. Jag fick dessa schyst Ecco skor=) Tack!



Rebeccas kille Nisse drog lotten som betydde att han skulle köpa julklapp till mig. Det blev sprit och de finns inget att klaga på=) Tack!


Fick en väldigt fin kalender av Matheo. Självklart med massa bilder på honom=)


Fick pengar och dom var verkligen välkomna!=)


Fick även en fin tröja och ett fint skärp av Malin... Tack!=)

Inga kommentarer: