måndag 29 december 2008

plugg och bilder...

Jaha, då sitter man och försöker plugga lite. Har tagit mig till Ursviken och försöker med hjälp av Malin att fokusera på plugg... Går väl sådär.=//

Haft jävligt roliga juldagar och har egentligen inte nåt speciellt att klaga på. Isåfall ekonomin och plugget, men det orkar man inte bry sig om=)

Igår fick jag mitt pris från sommarens 10-kamp. Gratis middag på Olerey´s plus två öl. Dessutom fick jag en fin guldboll=) Riktigt trevligt...

Här har ni lite fler bilder från denna jul...


Lite fina bilder från kalla Skeå...









Julbordet...


Bröderna Lindström


Jag och den lilla stjärnan...


Tomten och Matheo


Rebecca


På juldagen drog jag, Robert, Rebecca, Nisse och Nicklas och lirade hockey. Sjukt skoj!


Jag och mina klumpskridskor=)



Matheo kom och tittade.


Alltid lika glad...=)


Nisse laddad till tusen...


Rebecca imponerade...

Inga kommentarer: