torsdag 19 juni 2008

Ett ljus i mörkret!

Vad ska man säga??

Skulle kunna berätta ett roligt inlägg om att jag var och såg Sunnanå krossa Umeå Södra tillsammans med Sudden, Madde och Hanna....

Skulle kunna göra ett tråkigt inlägg om Sveriges förbannade jävla skitmatch men det orkar jag fan inte! Vi var helt enkelt inte värda nåt annat öde än detta. Det är dags för Lagerbäck att stiga åt sidan! Inse fakta!

ISTÄLLET ska jag nu göra ett viktigt och ett sjukt trevlig fotbollinlägg!
Direkt efter matchen bestämdes det att vi skulle starta igång med första grenen i 10-kampen!!
Det blev att fara ut å skjuta boll! (grymt bra att få ut frustationen!!)
Grenen blev alltså fotbollsstraffar (Dunken)

Trots lite nerver och pinsamt många försök till att psyka mig så var det aldrig något snack om saken.
Jag tog direkt ledning och släppte den aldrig!

Dom blev rent sagt pissade på!!
(Emil blev två och Per blev alltså nollad i första grenen=) hihi...)


1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, gissar att du grävt upp den där bilden på resedagboken ?? Jag ser sjukt smal ut i alla fall.. Sen vet jag inte hur mycket man kissar på någon när man vinner väldigt knappt med 3-2 ?? Sen vad vi gjorde med Pertan är väl en annan historia ;) Men jag tror inte att du ska ta ut segern i förskott med 9 grenar kvar..