måndag 16 juni 2008

Fotboll och fest!

Jaha, då var det dags för ny vecka,,,
Denna helg handlade mest om fest, fotboll och vänner.
Som vanligt hade jag riktigt trevligt och det enda negativa var väl Spanien matchen.=(

Nu under måndagen så ska jag träffa upp Envall och Ogge och käka lunch. Sen ska vi göra ett nytt försök på Resia och sen även planera ihop en 7-kamp inom grabbgänget.

Sen på kvällen ska jag till Sudden för att fixa det sista inför den stora midsommarfesten!=) Vi ska planera lite lekar och så...Sen när det är gjort blir det nog träning med Bastu klockan 21.

Annars har jag inte så mkt att säga.
Har två polare som haft lite jobbig helg.
Tänker på er!=)

Här har ni lite bilder från helgen....=)


Blivit några bra matcher framför duken!

Jag och Ogge.
Han överraskade ju alla med att plötsligt komma hem från sina resa i Europa. 12 veckor har han varit borta. Grymt skoj att han är tillbaka!

Heja Sverige!

Jag å Petters trevliga granne Rebecca

Söta flickor kom till festen hos Walle

Blev bra med folk

Pigga Petter=)

Rebecca och Petter!
Så söta...

Franky!

Bra fest!

Inga kommentarer: