måndag 2 juni 2008

Vilken helg!!

Jaha då var man hemma i Skellefteå igen! Känns både bra och lite konstigt!
Har varit dålig på blogga denna helg men det beror på att jag haft full rulle hela tiden! Detta är första gången jag sitter ner i lugn och ro sen i fredags! Tur att jag har semester nu=)
Kan väl säga att denna helg varit riktigt grym och jag har haft otroligt skoj! Skulle kunna skriva om mängder av saker som hänt, men jag nöjer mig med att visa massa bilder istället!

Återkommer senare med veckans planer=).


FREDAGEN
Avskedsfest med jobbet...

I fredags så blev det ännu lite mer firande för mig.
Detta dök upp på vårat fredagsmöte=)

Sen fick jag ännu en present! Lax!
Dom vet hur mkt jag gillar det! Haha...

Efter mötet begav vi oss ut på våran uteplats

Där bjöds det på dricka och massa härligheter!
Underbart!

Bjöds på många skratt denna kväll!
Här är jag och Maya.

Mina kära kollega Kattis

Lina

Jakob och Kaj

Maria (som är en av ägarna)

Sen dök min syster också upp på denna fest.
Riktigt skoj!

...

Delar av reklambyrån som vi delar lokal med!
Härligt gäng!

Sen dök även min brorsa upp tillsammans med hans kompis John.

Maya, jag och Lina

Jag och Jonas (produktionschefen)

Sen blev det utgång i Sthlms nattliv.


LÖRDAGEN
Fest med grabbarna i Skellefteå...

Man kan steka i Skellefteå också=)

Blev en riktigt soft och skön kväll...

Fick även fint dambesök.
Dom fick dock sitta i badkaret=)

Stekarn nummer 1 jobbar på bra!

Fina pojkar...

På väg mot Station!

Hade riktigt skoj!

Vårdade grabbar...

Stay Stek=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Richard!Du glömde laxen! haha
såg den i kylskåpet nu. Men jag & Andy tänkte att "Richard skulle velat att vi skulle ta den" ;) så vi äter den för dig, hehe
Hoppas allt är bra där uppe!

/Kattis

Anonym sa...

haha snygg spottloska på stay stek-kortet