fredag 13 juni 2008

Roliga dagar framöver...

Trevlig kväll hemma hos Sudden igår. Fan va jag har längtat efter tacos! Första gången jag åt det under 2008.=)
Sen måste jag nog säga att Sudden är det största EM-fan som jag träffat hitills! Grymt imponerad!
Idag har jag mest hängt på stan med några polare. Käkade lunch på Wayne´s bland annat.
Nu ikväll ska jag träffa upp Miriam som kommer från Piteå. Blir lite vin hemma hos mig sen blir det nog Olles och kanske Balzac.
Blir nog en rolig kväll. Brukar bli det när vi styr upp nånting=)

Imorn ska vi träffas ett helt gäng på dagen och planera lite inför midsommar och bara ha det trevligt! Får hoppas det blir bra väder bara! Sen blir det självklart Sverige-Spanien. Fy fan vilken match det blir!!
Sen blir det storfest hos Walle!!



Per, angående ditt senaste inlägg så kan jag bara skratta åt dig!
Haha...
Du är söt du!=)






Inga kommentarer: