tisdag 3 juni 2008

Gott och blandat

  • Om sommaren fortsätter som den gjort sista dagarna kommer detta förmodligen bli den bästa sommaren någonsin!
  • Efter ca 45 minuter i norrland får jag höra att Xzakt vill ha mig att jobba hos dem. Hahaha...
  • Sov aldrig på en bilratt!
  • Jag, Frank, Calle och Envall hade NHL-natt igår hos mig. Fy fan för långa förlägningar! 06.30 la jag mig tillslut för att sova=(.
  • På lördag ska vi grabbar börja planera våran charter! Blir mycke resa i Juli alltså!
  • Sov aldrig i ett trapphus!
  • Idag började första stora steget i årets midsommarfest! Jag å morsan var grym i Skråman=)
  • Walle TROR han kan lira Pro Evo. Stackarn...
  • Måste ju passa på att gratta både Fred och Envall som fyllt år senaste veckan!!
  • Fortfarnade vet jag inte hur hösten kommer se ut! Jag är dock väldigt sugen på USA!
  • Frank! Kämpa nu denna månad! Bara att tugga...
  • Imorgon ska jag luncha med Asplund och sen ska jag till Piteå för att hälsa på Miriam. Torsdag då blir det grillkväll och andra trevlighter hos Walle. Fredag blir det fest och på lördag blir det allt från golf till EM tittande med grabbarna... Ah jag älskar att vara ledig just nu!=)
  • Jag har tänkt bli Bastuträsks nya huligan...typ
  • Petter Nilsson är i spanien denna vecka...tack, roligt välkommande!
  • Jensa ska vara i Skeå hela sommaren å inte Nogre som det var tänkt. Grymt skoj!
  • Jag har typ aldrig tid att blogga längre nu när jag inte jobbar! Så är det tyvärr! Ska försöka ändå göra mitt bästa!
  • Zlatan dokumentären var ju helt sanslöst bra! Finns det en person som har ett mer smittsamt skratt??
  • Tyvärr tror jag inte det kommer gå så sanslöst bra för oss nu i EM.=( Men skoj kommer det bli ändå! Heja Sverige å Zlatan!=)
  • Måste ge Walle lite beröm för sin nya lägenhet! Verkligen Stek=)
  • Själv bor jag denna månad i en central lägenhet med öppen spis, projektor, alla tv-kanaler, balkong m.m. Ja, jag trivs=)
  • Jag å Walle funderar på att snagga oss! Vad göra??

Sov gott...

Inga kommentarer: