torsdag 12 juni 2008

Olearys Summer Games 2008

It's on motherfucker!!


Denna kamp höll på att ta slut innan den ens hade börjat!
Allt från fulspel till rena skandalscener utspelades igår!

Jag som deltagare ska väl kanske inte gå ut officiellt och berätta om vad som hände bakom kulisserna när vi igår hade stort planeringsmöte inför sommarens 10-kamp.
Som Ljungberg brukar säga: "Det som händer inom gruppen ska också stanna inom gruppen".

MEN när jag läser mina motståndares bloggar och får läsa kommentarer som
"Han är en ostrukturerad turgubbe, utgör inget realistiskt hot." (PER)
eller
"Jag skulle säga att mina vinstchanser ligger på ungefär 39 %, Per har nog runt 35 % chans att vinna och Richard resterande 26 %" (EMIL)

Dessa uttalanden gör mig väldigt förvånad eftersom vi under kvällen igår fick tipsa om hur många många poäng respektive skulle få på varje gren. Då fick vi fram detta slutresultat!!

Jag = 27 p
Per = 23 p

Emil= 17 p


Alltså är JAG tippad som favorit för totalsegern i deras ögon!
Denna information gör att deras "uttalanden" blir direkt pinsamma!
Var är ryggraden grabbar?

Därför vill jag nu förklara krig i denna Olearys Summer Games 2008!
Det kommer bli svett, blod och tårar för vissa!

Angående dom skandalscener som utspelades igår under mötet så kan jag väl egentligen bara säga att lita varken på Emil eller Per under en "lottning" eller nån typ av "röstning".
Dom spelar fult dessa pojkar...fy fan!

Här är all info om 10-kampen!

Stora grenar :
- Freesbeegolf
- Fotbollsgolf
- Minigolf
- Fotbollsstraffar (dunken)
- Poker
- Tennis

Små grenar :
- Trisslott-tävling
- Ölhävning
- Bordshockey
- Biljard

Regler:
Poängsättningen kommer vara två poäng för seger i de stora grenarna, en poäng för andraplatsen och inget om man kommer sist. I de små grenarna får endast vinnaren en poäng.

Priset:
En middag och två öl på O´learys som tvåan (½ middagen) och trean (½ middagen + 2 öl) bjuder på samt ett vandringspris som vi kan ha varje år.

Start:

Turneringen startar preliminärt vecka 25

Övrigt:
Man är tvungen att vara med i minst ett sidobett per gren. Värde 20 kronor

Titta bara så töntiga dom är! Jag blir verkligen rädd grabbar=)
HAHAHAHA!

3 kommentarer:

Tommy sa...

Tja Richard! Ville bara säga att du passade grymt i rakat, och lycka till i eran 7 kamp!

Anonym sa...

Vart är Richard "Buddha" Lindström själv då ?? ;)

Anonym sa...

Hörru broder, river du ner min lägenhet eller??? ;)