fredag 19 september 2008

Köttbullstorsdag, pokertorsdag och drinkkväll!

Då har en ny vecka snart gått...
Shit vad fort tiden går här! Igår blev det massa föreläsningar på dagen och sen på kvällen så hade vi både köttbullstorsdag och pokertorsdag.
Det är två traditioner som vi skaffat här i Luleå.
Varje Torsdag så käkar vi middag (jag, Jon, Petter, Marcus och ibland Malin och Ida) tillsammans och det måste vara nånting med köttbullar. Sen efter middagen så träffas vi massa grabbar från klassen hemma hos mig och spelar poker. Riktigt roliga kvällar och riktigt trevligt.

Det är dock ingen idé att fråga varför det just handlar om köttbullsmiddagar. Tror ingen vet varför=)

Om 40 minuter ska jag på föreläsning igen. Har lektioner till ca 15.00 idag.
Sen blir det helg med massa spännande saker!

Ikväll ska jag, Malin, Jovana, Jon och Dessie ha drinkkväll hemma hos Ida. Det blir mjukisbyxor, drinkar och massa spel. Blir nog riktigt skoj! Brukar bli det när man festar med Malin och Ida=)

Imorn blir det att fara och se Luleå-Skellefteå AIK. Vi är 10 stycken som köpt biljetter. Vi kan fan inte förlora mot Luleå. Speciellt inte nu när jag bor här...

Nu måste jag skynda mig lite men här får ni lite mobilbilder från gårdagen...



Här sitter vi på föreläsning och lyssnar på hjärnans uppbyggnad...


Här sitter jag i biblioteket och försöker lära mig lite...


Här är utsikten från balkongen i biblioteket. Här brukar vi sitta några i klassan och plugga..Riktigt skönt faktiskt!


Här håller vi på och tillagar köttbullsmiddagen.


Igår blev det bara jag, Jon, Malin och Ida.
Malin stod för lokal=)


Pokerkvällen hos mig blev riktigt lyckad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gör ni inte egna köttbullar? Det måste ni ju göra, vad äckligt med köpta...

Det märks att ni är studenter