fredag 12 september 2008

Norrländsk fest i Sthlm

Jäklar vilken grym fest jag var på igår!

Är ju i Sthlm och firar brorsans företag som firar fem år! Och firar det gjorde vi verkligen igår!!

Kan väl säga att man märkte att det handlade om ett norrländskt företag som hade festen...

Det var norrländsk buffé (ren, älg och björnkött b.la.). Typ det godaste jag ätit!
Sen var det live framträdandet (Emelie Fjällström bland annat) och det var riktigt bra.
Sen var det självklart fri bar! Det fanns öl (självklart Norrlands Guld), vin, cider och sju olika spriddrinkar som man kunde välja på.

Hade riktigt skoj och det var otroligt skoj att träffa alla man kännner här...
Sen var det ju självklart kul att träffa brorsan å syrran. Det var ju ett tag sen...

Sen fick jag även bjuda in Ogge på festen. Riktigt skoj att han kom. Då vet man att det blir en rolig fest!

Näe, nu ska jag ta mig ut och träffa Sofia. Ikväll ska jag träffa upp Sara, Hanna, Ogge, Fred, Sofia, brorsan m.m. Blir nog en rolig kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej, en hälsning från Tärnafjällen. skulle gärna följt med på festen... här händer inte mycket dessa veckor. Fjällvandrar med nya mål är det som finns på dagordningen. Niklas jobbar mån-fre 8-16. I helgen blir det hemavan och korglift. KRAMAR

Anonym sa...

Snackar vi om Fredrik och Sofia Königsson du ska träffa? =)

Anonym sa...

Tips: www.metrobloggen.se/STHLMstreetstyle